.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش حقوق كارمندان 15 درصد
عضو كميسيون تلفيق مجلس گفت: دولت ميزان افزايش حقوق كارمندان در سال جاري را حداكثر ۱۵ درصد اعلام كرده است. به گزارش شمال نیوزعلي‌اصغر يوسف‌نژاد امروز دوشنبه در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاين افزود: طبق پيشنهاد دولت در لايحه بودجه سال ۱۳۹۱و اظهارات مسئولين دولتي در كميسيون تلفيق بودجه، دولت ميزان حداكثر افزايش حقوق كارمندان را ۱۵ درصد تعيين كرده است.

«اين پيشنهاد دولت در كميسيون تلفيق مجلس در حال بررسي است و در روزهاي آينده در باره آن تصميم گيري مي شود»

وي همچنين با اشاره به مصوبه كميسيون تلفيق مجلس در خصوص ميزان معافيت حقوق كارمندان گفت: سقف ميزان معافيت حقوق كارمندان از ماليات ۵۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شد و اين رقم در سال شش ميليون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گفته اين عضو كميسيون تلفيق مجلس سقف مالياتي براي حقوق كارمندان سال گذشته ۴۸۰ هزار تومان بود كه در سال جاري افزايش يافت.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باران پور.م 28 فروردين 1391
در قانون می بایست حقوق کارمندان هر سال مطابق نرخ تورم محاسبه و ابلاغ شود دولت که دستش درد نکند همیشه در این خصوص قانون را دور می زند .حالا امسال باز افتاده دست قانون گذاران مجلس -فکر می کنم قانونگذاران هم قانون را دور خواهند زد! من مانده ام که چه کس بابد قانون را دور نزند ؟ شما چیزی بگویید که این معادله را چه کس باید حل کند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.